***Co tě nezabije to tě posílí ***

Super autí.....

30. prosince 2006 v 18:50
Tohle je moje nejoblíbenější značka auta.....miluju baworáčky....jsou úplně skvělí....světla,kola tvary......prostě je žeru...:o)))......konkrétně nejvíc X5....to je boží....tak proto s ní taky začnu......:o)))
Popis -
Svůj původ prozradí automobil X5 na první pohled - je to plnokrevné BMW. Ale takový jako on ještě žádný jeho předchůdce nebyl. To, co zažijete jako řidič, nazýváme "novým rozměrem jízdy". Nová interpretace a harmonie vnitřního prostoru vozu X5 dává pocítit perfekcionismus. Uvidíte ulice jinak než dosud, a budete projíždět jinými cestami než dosud. Vždy ale hbitě, bezpečně a s pocitem plné kontroly.
Bezpečnost -
Boční airbagy
Boční airbagy přebírají v případě bočního nárazu dvojí životně důležitou funkci. Jednak chrání cestující proti vniknuvším předmětům do vnitřního prostoru a jednak je posune mimo nebezpečnou zónu nárazu. Tím je tělo cestujícího méně namáháno energií nárazu. Bočními airbagy je výrazně snižováno riziko poranění pánve a oblasti hrudníku
Dveřní kotevní systém
Proti snížení deformace dveří při bočním nárazu jsou vozy BMW vybaveny diagonálními traverzami z hliníkové slitiny doplněnými kotevním systémem vytvářejícím, ve spojení s obzvláště pevnými a stabilními zámkovými mechanismy a panty, neobyčejně pevnou konstrukci dveří. Tato konstrukce výrazně omezuje při boční kolizi průnik nárazníků a dalších předmětů do prostoru pro cestující.
ITS - Inflatable Turbular Structur
Hlavové airbagy ITS ve spojení s bočními airbagy poskytují cestujícím jedinečnou ochranu při bočních nárazech. Hlavové airbagy ITS přitom zabraňují nebezpečnému nárazu hlavy o dveře nebo do vniknuvšího předmětu do prostoru v okolí hlavy
DSC - Kontrola stability vozidla
DSC - dynamická kontrola stability vozidla v kritických situacích automaticky cíleně přibrzdí jednotlivá kola a navede vozidlo do správné stopy. Řídicí jednotka vyhodnocuje mimo jiné momentální rychlost vozidla, úhel natočení volantu, příčné zrychlení vozidla a míru jeho relativního svislého natočení. Na základě těchto údajů dokáže systém DSC rozpoznat už v počátcích přetáčivost nebo neotáčivost vozidla při průjezdu zatáčkou a včas je korigovat cíleným přibrzďováním jednotlivých kol. Je třeba si však uvědomit, že tento systém nemůže popírat fyzikální zákony. Odpovídající způsob jízdy je tedy plně v odpovědnosti řidiče.
Dešťový senzor
Optický senzor zjišťuje intenzitu deště a na základě toho řídí interval stěračů. Princip je jednoduchý. Dešťový senzor je umístěn pod nožičkou uchycení vnitřního zpětného zrcátka. Dvě LED diody vysílají paprsky směrem ven z čelního skla. Na rozhraní prostředí s jinou optickou hustotou, představující vnější plochu čelního okna, se však lámou zpět a dopadají na přijímací fotocitlivý prvek. Je-li sklo pokryté kapkami, odrazí se zpět jen část vyslaných paprsků a část jich zamíří ven, mimo sklo. To zaregistruje citlivá elektronika a dá pokyn stěračům, aby okno očistily.
EDC - el. řízení tvrdosti tlumičů
EDC - elektronické řízení tvrdosti tlumičů zajišťuje bleskové nastavení tvrdosti pérování podle rozličných jízdních podmínek, kvality jízdní dráhy nebo zatížení vozidla. Elektronická řídicí jednotka přitom na základě vyhodnocení pohybů automobilu nastavuje optimální míru tlumení. Při rozjezdu, brzdění a manévrování je útlum vyšší, pro pohodlné cestování se nastaví naopak nižší útlum pérování. Kromě automatického režimu lze navolit tlačítkem též sportovní, tvrdší režim.
Desing -
Prvotřídní interiér
Interiér BMW X5 nenechá žádný otevřený prostor dalším přáním. Vyvýšená pozice Vám zajistí optimální přehled.

Ty jo ......už se mi úplně zbíhají sliny.......fakt tohle auto to je kus....!!!!!.....
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama